MEDIACOM Case Study
Esettanulmány

Mediacom Esettanulmány

A Mediacom az egyike a legrégebbi ügyfeleinknek, több mint 14 éves közös múlttal. A munkánk során a fókusz a a kommunikációs lehetőségek széles skálájának biztosítása a kommunikációs készségek fejlesztéséhez. Ezen projekt a résztvevők tudásszintjét, rugalmasságát és magabiztosságát fejleszti, hogy a gyorsan változó környezetben, pozíciókban és projekteben is megállják a helyüket.

Egy példája ennek a hozzáadott értékeken alapuló fejlesztési programnak az átfogó prezentációs készségeket fejlesztő kurzusunk volt, ahol ellentétben az általános eredménycentrikus igényekkel, itt külön hangsúlyt fektethettünk a hosszú távú fejlődésre. A 20 vagy akár 40 órát tartalmazó 90 perces órák lehetőséget biztosítottak az egyének speciális és átfogó fejlesztésére külön hangsúlyt fektetve a hang, testbeszéd, tartalom és a stílus összeegyeztetésére.